polski angielski niemiecki
Wtorek, 27 czerwca 2017 r. Imieniny: Cypriana, Emanueli, Władysława
Ulotka Europejskiego Centrum Konsumenckiego
Europejskie Centrum Konsumenckie opublikowało ulotkę na temat zeszłorocznych działań. Zapraszamy do zapoznania się z nią
04-08-2016
Wakacyjne latanie
Opublikowany: 2016-07-22
Szanowni Państwo,
Europejskie Centrum Konsumenckie organizuje II edycję akcji na rzecz praw pasażerów pt. "Wakacyjne latanie".
22-07-2016
Nowy portal
Opublikowany: 2014-10-22
Szanowni Państwo, 25 grudnia 2014 roku wejdzie w życie ustawa o prawach konsumenta, która ujednolici prawa kupujących i obowiązki sprzedających z tymi, które istnieją w całej Unii Europejskiej
22-10-2014
Jak być świadomym użytkownikiem Internetu?
Opublikowany: 2013-12-20
Jak być świadomym użytkownikiem Internetu?
Powszechność Internetu oraz korzystanie z jego usług jest coraz bardziej związane z naszym życiem. Jednocześnie rola Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej wzrasta. Małe i średnie przedsiębiorstwa, które aktywnie wykorzystują narzędzia internetowe są w stanie szybciej zwiększyć przychody i zatrudnienie oraz uzyskać większy zasięg działania i poziom eksportu.
20-12-2013
Jak postępować w przypadku powstania szkody spowodowanej zalaniem, podtopieniem, powodzią, silnym wiatrem albo huraganem.
Opublikowany: 2013-12-11
Na stronie wartowiedzieć.org opublikowano ciekawy artykuł dotyczący postępowania w przypadku powstania szkody spowodowanej zalaniem, podtopieniem, powodzią, silnym wiatrem albo huraganem. Są to praktyczne wskazówki związane z rozpatrywaniem roszczeń ubezpieczeniowych. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.
11-12-2013
Ruszył portal ezakupy.uokik.gov.pl
Opublikowany: 2013-12-11
Konsumencie, czy robiąc zakupy w sieci zastanawiasz się jaki jest termin na oddanie pełnowartościowego towaru? A może nie wiesz kto ponosi koszty przesyłki w przypadku reklamacji? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań związanych z transakcjami internetowymi znajdziesz na nowym portalu ezakupy.uokik.gov.pl stworzonym z inicjatywy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
11-12-2013
Punkt Kontaktowy ds. e-handlu dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT”
Opublikowany: 2012-12-28
Punkt Kontaktowy ds. e-handlu dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT” Przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości funkcjonuje Punkt Kontaktowy ds. e-handlu dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT”. Do głównych zadań e-PUNKTU należą: szerzenie wiedzy na temat prawa obrotu elektronicznego w celu ułatwienia prowadzenia działalności gospodarczej z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych przez przedsiębiorców oraz pomoc w bezpiecznym i swobodnym korzystaniu z ofert tych przedsiębiorców przez ich klientów.
28-12-2012
Ogólnopolskie Centrum E-porad
Opublikowany: 2012-07-20
Powiatowy Rzecznik Konsumenta w Przysusze informuje, że Stowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomiło Ogólnopolskie Centrum E-porad.
20-07-2012
NIE BĄDŹ JELEŃ, WEŹ PARAGON
Opublikowany: 2012-01-13
Trochę czasu, znajomość podstawowych praw konsumentów oraz dowód zakupu – to niezbędny zestaw podczas składania reklamacji. Łatwiej dochodzić swoich praw, gdy mamy paragon. Warto o tym pamiętać, kupując nie tylko na zimowych wyprzedażach
13-01-2012

Valid XHTML 1.1 Walidacja WCAG2-AA Walidacja WCAG2-AA